Jag, sambo, hus, hund och barn

GACKT Yellow Fried Chickenz 2011 World Tour SHOW UR SOUL (Everything is so unreal!)

Publicerad 2011-08-11 08:06:24 i GACKT/YFC,

Man kan lätt konstatera att jag har inte alls fattat vad jag har fått uppleva. Jag svävar i det blå och kan inte alls smälta att jag har fått se GACKT YFC! Det är ju helt sinnessjukt! Vad jag har hoppats och önskat men fattat på något stadie att det kommer inte att hända och sedan förlikat mig med den tanken. OJ VILKET MISSTAG!

Anyhow. Konserten var någonting utan dess like och det slog mig innan den började, efter insläppet att jag sitter juh faktiskt där... HERREG!(och ne, inte GUD)

Det jag kan berätta är att det var skitmkt folk, varmt och SVETTIGT och helt jävla underbart!!!
GACKT var så himmla fin!!! Han ser så mkt bättre ut i verkligheten(det finns inte ord som gör GACKT rättvisa!) Jon var bättre än jag trodde och dom funkade så bra tillsammans! YOU var SKITSNYGG och CHACHA... ibland finner jag inte ord som kan beskriva hur bra det var och hur jävla snygga och fina dom var!!!
(ska inte dra nån värsta rapport här men jag ska visa vad jag köpte för goods)
Jag köpte: En tröja(T-shirt A), Face Towel, Wristband, Keyholder, bag + Photobook















Jag känner att jag inte behöver sätta copyright, eftersom det är väl ändå uppenbart att det är jag som har tagit bilderna och att det är mina grejer

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

27 år, sambo, hundägare, husägare, blivande mamma!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela