Jag, sambo, hus, hund och barn

Luleå <3

Publicerad 2010-04-30 22:30:28 i Vardags,

Kom hem vid ett natten mot fredag så idag har jag inte orkat ha på datorn....

Var på majbrasan i Avan, det var väl inget speciellt... men pubafton var nice, köpte två öl och blev lullig, drack ett halvt vinglas till maten och nu sitter jag med lite smörgås, potsallad och mera vin vid datorn.

Hade lite pälsvård på Chacha idag så han blev fin.

 

Syster är förmodligen irri men det skiter jag i just nu.. Ska käka och sen blir det att tvätta bort spacklet och gå upp och se på tv eller se förhäxad på datorn. Eller morden i midsomer...

jaja, bullbak imorron om jag orkar...

 

BTW, träffade en gammal klasskompis som jag ej har sett på en 5-6 år och han kompis, som är året äldre än vad jag är, han sa nått i stil med att vi kommer säkert att ses fler ggr.... hur fan tolkar man detta??????

 

jaja fundera på det..

maaat! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

27 år, sambo, hundägare, husägare, blivande mamma!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela