Jag, sambo, hus, hund och barn

Konstig dröm där GACKT+GACKTjob, Gimli och andra peeps var med..hmmmm

Publicerad 2014-02-07 07:31:38 i Awesome, GACKT/YFC, Tolkiens värld, Vardags,

Inatt jag drömde något som jag aldrig (bitar ialla fall) drömt förut.
 
Föreställ dig detta: Mitt vinterland (stugan och vägen dit, rättare sagt Lansjärv). Men Lansjärv har en stor arena som är i stuk med Coop Arena(var ej på Luleåmatchen igår då jag är sjuk, kan vara därför). 
Jag är där med jobbet. Hmmm stackars folk som, i drömmen ska ha sett mig så galen :P
Föreställ dig att GACKT kommer till arenan som ligger i Lansjärv med helikopter(Jävligt osannorlikt men ändå!). 
 
Jag hade trängt mig in i arenan så att jag stod i gången där GACKT och C/O kommer in utifrån och ska till logen. Först kommer Gimli i full stridsutrustning(!) och jag är den enda som gapar "EEEYYYH! Gimli! Man you are sooo f***ing coool!!!!!!" Snackar med dvärgen från Sagan om ringen en stund och sen kommer det nån från
 
 
GACKTjob, vet ej vem så inte mycket prat där!
När Chachamaru kommer, så är det samma sak, Jag ropar "HEY Chacha!!" och får tillbaka lite klent "Hey" sur måste jag säga men surrar lite med honom ändå, hallå det är ju Legenden från Kansai så va fan. 
 
Sen kommer mannen själv. GACKT. Vad gör jag då?
Jag grinar floder och ropar, med gråten i halsen: "HEY GACKT! You are freaking awesome man!!!!" 
 
Dom har på vägen plockat upp skidor som dom ska använda. Helt plötsligt är man en skidguide. Jag HATAR att åka skidor på riktigt. 
 
Scenen flyttas igen. Vi är i stugan (min älskade stuga) och vad fan, jag och min sambo är serveringspersonal till GACKTjob (Gimli har lämnat oss för Midgård) och så var det en vecka. 
(sno ej bilden den är min!)
 
Sen ringde min sambos klocka och jag är vaken. 
 
Som rubriken säger; knasig dröm där GACKT+GACKTjob, Gimli och andra peeps var med.... hmmmm
undra om jag är riktigt frisk(inte då jag är hemma och är sjuk :/ )

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

27 år, sambo, hundägare, husägare, blivande mamma!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela